Träningsverk

Hejjj! Just ni sitter jag i soffan, för jag orkar inte göra ett skit! 
För det första så har jag Träningsverk i benen.
För det andra så har jag så sjuuukt ont vid nacken/axlarna/skulderbladen typ, jag kan inte ens vrida nacken, för då gör det skit ont! Bara jag står upp så gör det ont, måste be mamma eller pappa massera mej sen haha.

Men utöver det, så har min dag varit bra!
Alla i baracken (7E, 8E, 9E) samlades i ett klassrum, och när vi kom in så var låten "We are the Champions" på, och så stog det på tavlan "Bra kämpat alla barackbarn!" och så stog pokalen bredvid! Efter det så gick vi (7E) till ett klassrum där vi fick glass (med chokladsås på hihi)! Så glad över att vi vann igår!!
Lite senare så hade vi "Gumaeliusluffen", då vi sprang 5km, och efter det så sluta vi!

Snacka om att jag har träningsverk nu!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0