Hello September!

Ja, nu är det redan september!
Helt sjukt vad snabbt detta år har gått hittills, känns som om det var nyss jag slutade skolan...

Jag mår bara så dåligt över att sommaren snart är slut, när jag hör ordet "September", allt jag tänker på är massa färgade löv som faller ner på marken...Åh vill verkligen inte att det redan ska bli höst...

Sommaren bara flyger iväg, medans vintern verkar tävla mot snigeln, fast den förlorar..

Jag borde egentligen tänka att sommaren har varit underbar, den har gett mej underbara minnen, för det har den, den har varit helt perfekt, och att hösten och vintern faktiskt också kommer att ge mej underbara minnen!

ps. ingen av dessa bilder är mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0