Today's

 
Hej! Tänkte börja med att be om ursäkt för uppdateringen, igår hade jag läxa att skriva klart en berättelse jag påbörjat, och samtidigt pratade jag med Linnea i de 2 timmarna, och på dagen så var jag med Linnea och vi ritade magrutor (haha??), och filmade in massaaa med roliga videos, och bara hade det sjukt kul! Så därför skrev jag inget igår!
 
Idag började vi ju 9:30 med idrott, vi skulle typ gå runt och orientera vid stan, och sen ta kort för att nevisa att vi har varit där eller nåt, men vi behövde inte vara ombytta, så vi fick typ 40 min längre rast, eftersom att vi inte bytte om!
Så på vi hade rast i 1h & 20min, så jag, Linnea, Nathalie och Katarina cyklade iväg till en pizzeria och käkade där! Det var gott haha...blev sjukt mätt.
 
Hoppas att ni förstår att jag prioriterar skolan framför bloggen, och tog bilderna där uppe lite snabbt på automatkameran, så de blev inte så bra, men vi hörs imorgon, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0