Spanskaprov

repost
 
Hej allihopa! Dagen idag har varit helt okej, hatar torsdagar i skolan, men denna dag var helt okej!
Sista lektionen vi hade var spanska, och då hade vi ett jääättestort spanskaprov, det är efter det han sätter betyget! För han kommer sätta betyg under höstlovet, tydligen.
 
När jag kom hem så käkade jag lite mat, och sen satt jag och mamma och kollade på kattungar och kaninbebisar, för vi ska nog köpa nåt av de, fast om vi köper nåt så tror jag nog det blir en katt! Fast det är ju faktiskt lite osmart egentligen, för pappa är allergisk, och så har vi ju hund, men det går ju att få ihop katten med Hulda.
Jag tror faktiskt att vi ska köpa en kattunge, för det fanns tre katter som var syskon, och jag och mamma tyckte en utav de var sötast, och just den var van med hundar och sånt.
Hoppas verkligen att vi skaffar en, tänk vad gosiligos med en kattunge åhh!
 
Nog om kattungar haha, vi hörs imorgon, puss

Kommentarer
Postat av: ella&malin - foto och vardag

Sv: åh tack snälla du!!:) kram

2013-10-26 @ 11:59:18
URL: http://twohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0