New member in the family






Ni fattar inte hur glad jag är!!

Igår slutade vi skolan klockan 1, för vi hade ingen syslöjd, snacka om skönt!
Direkt efter det åkte jag iväg en sväng till Haga och köpte lite godis till kiki, för vi skulle till henne på kvällen.

Sen blev jag skjutsad till mammas jobb och satt där i ungefär en timma, sen när hon slutade så åkte vi iväg för att titta på katten! Min första tanke när jag såg katten var: "den måste jag ha!", och så blev det, vi köpte den!

Vi åkte hem direkt och hämtade presenten till kiki och den blev jag skjutsad hem till henne, vi åt tacos, kollade på skräckfilm, dansade, sjung, hoppade runt, bästa kvällen på länge! 
Det var varmt där inne, så jag och två andra tjejer öppnade ett fönster, och då såg vi typ 10 killar, sen ropa jag "Hejhej", sen gick dom fram till fönstret haha...Och sen så var det 3 tjejer som gick ut i köket och ringde till hemtelefonen, sen de ba "kolla ut genom fönstret" med mörk röst och den så bankade de på väggen, blev sjukt rädd haha! Sen kastade vi grädde i kikis ansikte och så...

Nu sitter jag i sängen med lilla kissen i knät, åh den är så söt!

Har ni också katt?:) 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt katt :)

Svar: Visst är den:) kram
Cassandra, 13

2013-10-26 @ 17:01:27
URL: http://blogofphoyo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0