Fotorunda


Hej på er! Igår så drog jag ut på en liten fotorunda, två gånger faktiskt!
Har börjat fått massor av inspiration och vill bara fotafotafota hela tiden, men har redan fotat allt fint i trägården!
Som tur är så ska jag och Linnea ut på en liten fotorunda snart, fast då blir det förhoppningsvis bara på oss hihi.
Det kommer två inlägg nån gång nästa vecka med massor av bilder från fotorundan!
 
Nu känner jag doften av kotletter och potatis från köket, åhh godaste!
Men innan jag går och äter måste jag kolla till min hamster, vaknar varje morgon med tanken på att hon inte längre finns längre...hon är ju trots allt över 2 år!
 
Men vi får höras senare eller imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0