The fooo - Vad hände egentligen?

Igår fick jag en fråga hur det var att se the fooo, och tänkte svara på det nu!

Jag och mina vänner skulle till espresso house runt 16:20, men vi stannade där de skulle uppträda för det fanns en ledig plats där inga stog, så vi ställde oss där, längst fram!
Frida och Annelie kom och ställde sej bredvid oss, och efter kanske 20 minuter så kom Lisa och Clara och var vid oss. 
Det var nån kille där som liksom "jobbade" där eller vad man ska säga, han skrek backa hela tiden, men inte så många lyssnade, och så stog det några tjejer på en bänk bakom oss och de stog och skrek att vi skulle backa hela tiden, och alla tyckte de va jättejobbiga osv. Men om alla bara hade backat då hade ju de varit tysta!

Klockan blev 5 och alla blev helt hysteriska, varje gång nån börja skrika så trodde jag dom kom så jag blev helt uppspelt typ haha, men det var bara kameran som filmade och då skrek alla osv.
Tillslut så började de göra som en gång så att the fooo skulle komma in, och runt 17:20 så kom de, och alla blev hysteriska och skrek som galningar och började då gå framåt, för det var inget staket så om vi ville skulle vi bara springa rakt på de, men som tur var så gjorde ingen det, just DÅ!

Som sagt så kom de ju, och vi stog lite längre bak än i början, men alla som trängde sej framför mej stog inte där så länge för då trängde jag mej framför de, så det var liksom typ 3 "rader" framför oss. Sen körde de en låt, och vips, så var vi nästan längst bak och såg INGENTING, fyfan vad arg jag blev på alla idioter som trängdes, liksom stå på eran plats!!
+ att alla trycktes, knuffades, drog varandra i håret/kläderna och allt var helt enkelt kaos!

De körde en låt till, men sen blev de tysta och Felix så nånting i nån sorts högtalare, och sen så började alla fans springa, and i was like whaaat, jag fattade ingenting eftersom jag inte såg nåt. Men the fooo valde själva att avbryta för de fick nästan ingen plats att uppträda på eftersom alla tryckte på de som stog först. Så alla börja springa efter de och skrika, och Felix ramlade, och jag höll på att ramla, och de var en tjej som svimma men alla sprang bara över henne. Seriöst, hur kan man vara så jäkla respektlös och bara strunta i henne? Helt sjukt.
Det kom massa poliser och nån ambulans o sånt.

Jag, Linnea och Katarina följde inte efter the fooo, så vi gick istället till espresso house och tog en frapino.

Helt sjukt allt som hände, och är bara otroligt glad att killarna mår bra, och hoppas nu att det gick bättre i Norrköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0