Dag 4. Din dag i detalj

Ja så idag så gick jag upp runt 6:50, och åt frukost, sminkade mig, gav katten mat osv haha. Klockan 7:50 gick jag ut från huset, för jag skulle vara i skolan klockan 8, för jag hade utvecklingssamtal. Pappa skjutsade dit mig och vi gick in till Anders (min mentor), han sa att allt gick väldigt bra för mig osv.
När vi var klara så hade vi NO, fast de andra hade ju redan börjat eftersom jag var på utv. samtal, men jag missade bara ungefär 20 minuter. 
Vi skrev en sammanfattning av en film om celler typ. Lektionen slutade 9:05 och då hade vi rast i 10 minuter, så vi drog till cafeterian, jag köpte en baguette för 10 spänn.
9:15 började vi, och då skulle vi typ "gnida" runt med en tändsticka i munnen. Haha de där lät väldigt konstigt men...Och sen skulle vi titta i ett mikroskop eller va de va, för då såg vi våra celler, det var föör coolt!! 

Efter NO så hade vi rast och jag tror det var då vi drack varm choklad i cafeterian. Efter det så hade vi läsning, där hände inget speciellt.
Men efter det hade vi 20 minuters rast, och då drog vi til cafeterian igen, vi sitter alltid där och spelar kort eller sitter i soffan och snackar.

Vi gick in och då hade vi Svenska. Läraren delade in oss i grupper, två och två, jag hamnade med en som heter Hugo. Man skulle läsa en novell typ och sen svara på frågor och diskutera med varandra. 

Därefter var det lunch, men jag åt inget som vanligt för de är verkligen inte god mat. 
Vi hade rast efter det, och efter rasten så hade vi halvklass musik/matte. Min grupp började med musik. Vi pratade om noter och trummors delar eller nåt, och sen om man ville fick man spela trummor. 
Därefter var det spanska, vi fick två nya böcker och jobbade med de, och efter spanskan så slutade vi, 15:10.

Jag åkte hem och åt framför TV:n.
Runt 5 så åkte jag och pappa till marieberg, och vi köpte lite presenter till mamma, och jag köpte en superfin tröja från BikBok, och ett lip butter från H&M, kanske lägger upp bild.
Jag kom hem för ett tag sen, och ska ta nåt att äta nu, så vi hörs, kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0