Mobilinlägg- ÖLAND

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen! De är så sjukt skönt väder här, för att vara Öland. Och för att vi är här hahah, för vi har alltid otur med vädret, alltid när vi har vart här så har det vart mulet och regnigt, men inte nu;)

I söndags gick vi upp runt halv 8, och så åkte vi iväg 8, ungefär halv 2 så kom vi fram. Då gick vi till hotellet och packade in alla saker, och sen gick vi och åt buffé nånstans på stan. Det var supergott!
Sen var vi lite på stranden och solade & badade, de va ganska kallt i vattnet, tyckte jag, men de va nog runt 19 grader, så de va nog inte så kallt haha.
Vi solade även lite nedanför hotellet, som ni ser på nån bild.
Från kl 3 till 5 på eftermiddagen, så spelar det alltid nån snubbe nedanför, han spelar allt från nya låtar, till 80-tals låtar, men hans röst är så jäkla grym! Så jag & mamma låg och solade och så hörde vi han också;)
Senare på kvällen så var det nattklubb till 3 på natten, så jag somnade till massa dunkade musik.


Igår (måndag) så gick vi runt på stan, käkade lite glass osv. Fick med mej två linnen, som jag lägger upp bild på nån annan dag. Vi badade även lite i hotellets pool.


Idag är se skönt väder, men de jävliiigt blåsigt, men vi hade bestämt att gå till stranden direkt när vi vaknat ungefär. Så vi gjorde det! Det var ju skönt, för det blåste, och då blev det inte jätte varmt, men de flög ju upp sand hela tiden, så jag tog en dusch direkt när vi kom hem.
Efter alla hade duschat så gick vi ut och tog en korv, och sen åkte jag hiss själv, wihooo, nej skoja, men jag har typ fobi för hissar, dels för att de är små, och dels för jag är rädd att jag ska fastna eller att dörrarna inte ska öppna sej, men jag försöker komma över det;)
Nu sitter jag på balkongen och hör han den där snubben, han spelar Gangnam style just nu hahah.
Vi ska snart gå ut och käka lite, så jag ska alldeles strax börja göra mej iordning.

Förlåt för det blev ett så långt inlägg, men ville bara berätta lite. Men vi hörs nån annan dag, puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0