Gårdagen

 
Hejhej! Här ovanför ser ni två bilder på min mobil, för hade inga bilder som direkt passar till detta inlägg!
Anledningen till att jag inte bloggade igår, är för att jag helt enkelt bara glömde bort det, och för att jag började kolla på en film klockan nio!
Men igår så gjorde jag ändå inte speciellt mycket, så ni missade inget direkt haha. Men jag var ute och sprang med mamma och Hulda i spåret, spelade lite sims haha, fast de ända roliga är typ att skapa familjer och bygga hus hahah. Gjorde även min familj, som liknar min familj. Eller ja, det var meningen att den skulle likna min familj haha. De va mest bara pappa som blev lik hehe.
Klockan ni, så kollade jag på en film som hette "An american crime", åh gud, så jäkla hemsk! Brukar aldrig använda ordet "hemsk" om filmer. Men just den filmen var verkligen hemsk!
Rekommenderar den verkligen inte om man är känslig mot väldigt grov misshandel, för det var mycket sånt i filmen!
 
Nog om det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0