Friends:*

                                                                       |Canon EOS 1100D|
 
 
Heej, startade dagen med lite blåbärs smoothie, den är sååå god.
Har spenderat dagen med mina babes, Linnea och Frida, vi köpte lite glass och så. Precis när jag och Linnea skulle gå hem, så kom Sandi och Sandra, men vi hann bara kramas och prata lite haha.
Har även dammsugit hela huset också, duktig tjej. :p
Imorgon kommer dagen jag har längtat efter så sjukt länge, imorgon blir jag tonåring. :)
Har precis duschat nu, så ska ta och göra lite flätor i håret så det blir lockigt tills imorgon, och efter det så ska jag gosa ner mej under täcket till en bra film och nåt gott att äta. Vi hörs, kram!
 
ps. på ph2 så ser ni min underbara body lotion av Justin Bieber, "Someday", den luktar sjukt gott.
Det kommer komma dagens outfit om ett litet tag, och så kanske jag slänger in ett mobilinlägg från idag, vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0