Födelsedags presenter

En fin ros, och en fin blombukett. Två nagellack, ett "Barely Blue Bell", alltså ett turkost ungefär. Ett "Cerise, och det är typ rosa. Vet tyvärr inte vart de är ifrån, eller vad det är för märke. + en ögonskuggs palett ifrån Isadora.
 
Fick bild på en jättefin hylla, med spegel på. Anledningen till att jag inte fick skåpet är för att det var slut i affären just nu, så jag får hem den om ungefär 1-2 veckor, kommer då lägga ut bild på den. Och på baksidan av ena pappret, så stog det att vi ska göra om mitt rum, dvs. måla, köpa nya möbler osv.
Så därför fick jag ett presentkort på Ikea.
 
 "Julia Stars"- Justin Bieber. Och lite godis.
 
Ett par joggingskor/träningsskor. De är jättesköna.
 
Fick en sjukt snygg och skön t-shirt ifrån Hollister, fick även den jäkligt snygga påsen ;)
 
 
Ni ser några av de kort jag fick. I de fanns det pengar. Två trisslotter fick jag av min bror, haha, vann på en, 30 kr x2, så 60:-. Bättre än inget haha. På den vänstra bilden på kuvertet, till vänster om den, så ser man inte riktigt vad det är, men de är de fina örhängerna som ni ser på den högra bilden.
 
Fick 2 par "strumppaket", och de är 5 par i varje "strumppaket" haha. En sjukt snygg tröja frpn cubus, 199:- Fick även ett par träningsshorts.
 
+1200:-
 
Detta var de presenter jag fick, är sjukt nöjd.
Nu ska jag ta och kolla ett avsnitt på Prison Break, med lite Ben&Jerry's till, men vi hörs kanske imorgon, kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0