Bak, powerwalk, städning & ootd

                                                                            |Canon EOS 1100D|
 
 
Hellooo, tråkigt väder idag, mulet. Men solen tittade fram några gånger. Men ändå så var det ganska bra att det inte var strålande sol, för jag fyller år på onsdag, så jag var tvungen att städa mitt rum innan, så det är fint när gästerna kommer. Så då städade jag idag, ungefär 1-2 timmar tog det, men nu är det fint igen. Hann också med lite bak till min födelsedag också. Nån timme efter middagen, så drog jag, mamma och Hulda ut på en powerwalk, skönt efter en sån här dag.
Här ovanför ser ni också dagens outfit, slappa och sköna kläder bara.
Nu sitter jag iallafall i sängen och ska kolla på lite serier, tillsammans med lite glass. Hoppas ni andra får en lika bra kväll som jag, kraaaam.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0