Yesterday

Hej och förlåt! För att jag inte skrev igår, men tänkte nu berätta om dagen igår.
 
 
Så igår så hade jag en jättebra dag. Ungefär klockan 12, så möttes jag och Linnea, och tog oss till Haga, där vi köpte björnar från Haribo, ja ni förstår haha, och Ben&Jerry "Cookie Dough". Vi drog till nån lekpark i Västhaga och åt. Var mätt som fan efteråt haha! Vi ringde sen Sandra och Sandi och fråga om de ville va med oss, så vi drog sen hem till Sandi, och där stog vi alla 4 och plattade hennes hår haha... Vi drog sen till nån affär i Oxhagen, som vi även kallar "arabis" haha #nohate. Där köpte vi chips och dricka. Sen gick vi till skolan och satt där ett tag och bara snacka, och såg massa flygplan :p
Vi ringde även Sara, så hon kom också till skolan, och sen drog vi till lekparken igen. Och efter det gick vi till Willys, men köpte inget, och därefter gick jag hem och åt lite mat, för hade inte ätit mat på hela dagen :p
Senare på kvällen så såg jag på "Små citroner gula", den var faktiskt riktigt bra tycker jag! Men jag hatar att den va på svenska, jag hatar svenska filmer! Det är så irriterande haha!
 
 
och där ovanför är två bilder på mej från igår:)
 
Ps, kommer snart upp ett till inlägg om idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0