Twins


 

 

MOBILBILDER!

Hej på er!
Min dag idag har varit super! Jag säger typ alltid super haha..

Men iallafall, runt ungefär 1-2 käkade vi bara lite pannkakor, det är så sjukt gott för att vara såå enkelt att göra!
Precis efter maten så kom Linnea över hit och vi gick igenom våra nya scheman tills när skolan börjar! Vi tog lite kort och spelade in lite videos, haha standard. Vi drog även till Haga en köpte kakor och tuggummi haha, och så satte vi oss vid nån fontän, (som inte funkar). Vi åt, filmade videos, snackade, skrattade och bara hade det roligt helt enkelt! Sen så gick hon hem. En typisk Cassandra & Linnea dag!

Nu sitter jag här i sängen allt känns så jäkla underbart just nu!
Mamma och pappa är ute nånstans och käkar med några vänner, så jag och Rasmus ska snart ta och beställa lite pizza från Hagagrillen! Fast jag tar alltid kebabtallrik..

Men ni får ha de bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0