Släktträff

Hej igen!
Idag så var jag på släktträff, på pappas sida. Vi har alltid det första Lördagen i Augusti, och vi är nästan alltid hemma hos olika personer. Eller det beror på vem som vinner! För vi har alltid tävlingar, och året efter så är vi hemma hos den som vinner. Tror vi har varit hemma hos oss typ en gång haha.
Jag ville egentligen inte dit, men jag följde med ändå! Jag kan säga er att Hulda räddade mej haha, utan henne hade jag inte klarat av att vara där haha. Det är bara vuxna eller småbarn där. Men det finns tre små tjejer där som är jättegulliga, älskar de haha. Ena är 4, och de två andra är typ 7-8-9 eller nåt. Vi gick ut med Hulda ett par gånger, och hon som är 4 höll mej alltid i handen, så söt!
Jag kom hem för typ en timme sen, och gick direkt in till mitt rum och startade datorn, bara för att kunna blogga haha.
 
 
Hade inga bilder som passade inlägget, så de fick bli två bilder från Öland!
 
Nu ska jag nog ta och gosa ner mej under täcker med lite gott till, och kolla på nån bra film/serie, så vi hörs, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0