Schema

Hej!
Sitter just nu i soffan och ska snart hoppa in i duschen, men tänkte först berätta om dagen!

Det stog på schemat att vi började 8:10 med kemi, men när vi kom till skolan så var det bara killarna som började 8:10 (för vi har olika profiler, dans och hockey, och då blir det lite så). Och vi började halv 10! Så vi blev typ asglada haha, och åkte hem till Katarina.

På lunchrasten så gick vi till Lidl igen haha, köpte choklad, som alltid!

Senare så hade vi språk (jag har spansk)a, våran riktiga lärare var inte här denna vecka, så vi fick ha nån annan lärare, han är skitläskig haha, och jag använde min mobil under lektionen och han fick värsta utbrottet. Han ba skrek "SKA JAG SLÄNGA IN DEN DÄR JÄVLA MOBILEN I VÄGGEN ELLER" först fatta jag inte att han sa till mej, men sen började alla andra kolla på mej och då började jag skratta, han ba sa nånting typ "jag står här och är förbannad och du sitter och skrattar"...

Vi slutade 15:15, men jag stannade kvar på flexpasset för jag skulle skriva klart redovisningen vi ska ha på Fredag!

Ni får även schemat för idag, torsdag och fredag, och en bild på det vi köpte idag på Lidl haha! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0