Massor av skratt

Hej! Idag runt klockan 1 så kom Katarina hem till mej, vi har inte setts på hela sommarlovet för hon har varit bortrest. Så jag har saknat henne sjuuukt mycket, så det var jättekul att träffa henne igen! Vi snackade lite o så.
Sen gick vi till Haga och köpte chips och dricka och satte oss vid den där fontänen igen, standard.. Efter ett tag kom Nathalie, och vi hade det kul. Och så kom även Frida, och då drog vi till McDonalds och Frida bjöd oss på glass;) thankyouuu. Vi gick sen hem till Nathalie och var där till typ halv 8.
Jag och Katarina stannade på vägen och satte oss på en bänk och snackade. Vi sa Hejdå och jag gick hem, och då var maten klar, det var suuupergott!

Just nu sitter jag i soffan och uppdaterar er genom mobilen, men ska snart in i mitt rum och kolla på Gossip Girl, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0