Klassresa!

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Men i Torsdags så cykla vi 2 mil till Klockhammar, det var uppförs backar HELA TIDEN! Det var sjukt jobbigt!!
Vi kom fram runt 12-13, nånstans där, och då stannade vi en bit bort från stugan och åt lunch vid en damm. Vi tjejer satt på bryggan.
Efter det så kunde man bada om man ville, jag badade inte då.. Men typ alla killar badade.
 
Vi åkte sen till stugan och jag sprang in och tog en säng haha.
Under dagen så gick vi på en sorts tipspromenad, fast det var t.ex frågor som "vem är snabbast" och sen så stod det 3 namn, alltså 3 personer från klassen. När vi gått klart tipspromenaden så kom vi fram till en jääättefin utsikt, man såg typ hela Örebro eller nåt!
När vi kom tillbaka så cyklade vi till dammen igen (tror jag) och då badade jag! Det var iiiiiskallt så jag doppade mej bara en gång! Det fanns typ som en flotte där ute, och killarna välte den, och de fick inte upp den hahaha.
 
När vi kom tillbaka till stugan så var maten klar, för vi skulle grilla på kvällen, jag tog bara en hamburgare, och satt vi några och snackade, skrattade och tog massa kort, ni vet när man inte är redo, eller vad man ska säga.
Efter det så drog alla tjejer och bastade, men självklart så skulle killarna försöka komma in hela tiden...
 
Vi skulle ha samling 20:00, så då gick vi ut ur bastun.
Då skulle vi få reda på svaren från tipspromenaden, så t.ex om det var en fråga "Vem är bäst på att bygga" så skulle "de tre alternativen" typ gå fram och bygga nåt, och det var då jag..Men mitt välte hela tiden haha..Vi byggde med såna träbitar som man spelar kubb med, och man skulle bygga de på längden, elelr vad man säger.
 
Runt halv tio-tio så samlades vi inomhus, och en lärare berättade "spökhistorier", ja ni fattar.
Efter det fick man göra vad man vill, de blev kaos hahaha...
Vi skulle lägga oss 11, och allt skulle va släckt då, men de gick inte så bra haha.
Det kom in en kille osm typ kröp i sin sovsäck, och så kröp han in med den och la sej under min säng, så jag fick dra ut han hahah.
Lärarna sa till oss hela tiden, så tillslut så stod de vid oss tills vi somnat...
 
 
Dagen därpå väckte killarna oss runt 7 på morgonen, och vissa kom in i vårat rum, direkt på morgonen, när man är nyvaken och allt.
På morgonen åt vi lite frukost, städade, ja allt möjligt.
Jag och Linnea satte upp en tofs på två killar haha..
 
Vi satte all packning på cykeln och drog hem!
 
Så på 2 dagar har jag cyklat 4 mil!
 
Men det var nog allt, lång text, men ville bara berätta, ni får bilder i ett annat inlägg, så vi hörs då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0