Igår: Hundträff i Arboga!

Hej! Igår så hann jag inte skriva nåt, men ni kommer fatta varför när ni har läst klart inlägget!
 
Jo, för runt klockan 3 så åkte vi till Arboga (ungefär) på en hundträff typ. Eller asså, de va en som hade 3 hundar som bodde på landet i ett jättestort hus med en jääääättestor tomt som var typ inhängnat! Så först var hundarna lösa där ett tag. Sen kom det 2 andra hundar också, också Grand Danois, och de är sjuuukt stora!! När dom kom så gick vi ut på promenad typ, vi gick i säkert 5 km och stannade vid ett badställe så de fick bada. När vi kom tillbaks till huset, så bjöds vi på kladdkaka!
 
Vi kom hem runt halv åtta, så då var det bara att hoppa in i duschen direkt, eftersom jag skulle till skolan idag. För jag vill helst inte lägga mej med blött hår, men så blev det igår!
 
Efter det så målade jag naglarna, och satte mej i massage-fotöljen med en ansiktsmask i ansiktet hahah..
 
Kommer snart ett till inlägg om idag, så vi hörs om nån timma igen, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0