Hello August!

Hej! Nu är det Augusti, vilket betyder att skolan börjar snart! Längtar verkligen inte haha. Menmen, vi får tänka positivt, jag har fortfarande 19 dagar kvar av sommarlovet, och de är ju bra ;)
 
 
Här ovanför så ser ni först en bild på mina två älsklingar, min mobil och min kamera (eller ja..lins skyddet iallafall). På den andra bilden så är det en bild på mej som är några veckor gammal!
 
 
Idag så har jag varit hos tandläkaren. Inget speciellt, de bara kolla och prata lite. Efter det så åkte vi till pappas jobb, som ligger 10 minuter bort, och hämtade Hulda. Och därefter åkte vi till en hundaffär, fick med oss lite godis till Hulda haha.
Annars så har jag mest varit utomhus och så.
Men vet ni vad min brorsa har gjort? Haha, han har släppt i 3 kräftor i dammen! De kommer ju förstöra allting haha..
 
Jag märker att jag får mer och mer läsare för varje dag som går, och det tycker jag är jätteroligt! Så tack till er som läser min blogg, och jag hoppas att ni stannar kvar! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0