Första skoldagen...

...i ny skola och ny klass! Och på högstadiet!
 
Idag är det ju den 19 Augusti, den dagen som de flesta inte har längtat till hahah..
 
Idag började jag ju då skolan i en ny skola, med en ny klass! Fast fick med mej mina närmaste vänner från den gamla klassen, så det var ju bra!
Idag har vi ju inte haft några riktiga lektioner, utan vi har bara fått lite information, lite böcker, skåpsnycklar, scheman, osv.. Men det har ändå varit en jättebra dag, faktiskt! Har redan lärt känna vissa bättre.
 
Men imorn kör skolan igång på riktigt, och det längtar jag väl inte riktigt till, menmen...jag får stå ut!
 
Började ni också idag? Hur var eran dag?:) puss!
 
Ni får även två bilder på min bebiiiiiis♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0