Finally!

Hej, jag är klar med rummet! Så otroligt nöjd, ska bara ställa in lite saker i hyllorna imorgon!
Som jag sa så kommer jag kanske göra en room tour?;)
Eftersom att jag är klar med rummet nu, och alla möbler är inne, så skriver jag nu från datorn, så kommer snart att göra en header! Står inte ut med den jag har nu, haha.
 
Så idag så har jag då mest gjort ordning i mitt rum, och så har vi haft några kusiner på besök, trevligt trevligt:) haha va fult..
 
Så headern kommer nog i helgen, förhoppningsvis! Nu ska jag sätta på några avsnitt av underbara Gossip Girl och äta det goda som ni ser på bilden här nedanför! Så vi hörs nog imorgon, puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0