Marieberg två dagar i rad!

Hej bloggen! Och förlåt för jag inte uppdaterade er igår, men dagen igår var super! Och det kommer faktiskt en förklaring till varför jag inte uppdaterade igår;)
 
Redan runt kl 11, så åkte jag och mamma till Marieberg, köpte ett par jeans, lite underkläder, en mascara, och sist men inte minst, EN VIT IPHONE 5 + 2 skal! Vi skulle egentligen bara prata lite, men sen efter nån timmas prat så köpte vi en till mej, och även en till mamma! Men tyvärr så fanns inte själva iPhonen i butiken just då, för den skulle nämligen komma in idag! Vi tog även en fika på VASA, supergott!
 
Eftersom telefonen skulle komma in idag, så åkte jag upp till Marieberg med Linnea idag! Vi hade de jättetrevligt och roligt, och jag köpte en supermysig kofta från BikBok, två saker från H&M, och självklart hämtade jag min iPhone! Efter det så åkte vi hem till mej, och spelade in massa videos, ni kan kolla på min OCH hennes videofyme för en haul från idag, och en "26 saker om oss"!
 
Ska försöka lägga upp bilder på allt imorgon, eller på Lördag, jag får se, men ni får ha de så bra, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0